Batalia bureteilor: Ebelin versus Oriflame

Ding-Ding-Ding!
In coltul din dreapta avem buretelul mov pentru aplicarea machiajul de la Ebelin, poreclit Oul, disponibil in reteaua magazinelor DM, iaaar in coltul din stanga avem buretelul pentru aplicarea machiajului de la Oriflame, poreclit Oul cu talie de viespe. Cine va castiga?

Sa vedem, sa vedem, sa vedem...
Primul meu buretel de machiaj achizitionat a fost cel de la Ebelin, prin luna Martie a acestui an, si am fost foarte incantata sa pun mana pe el.  A costat 10 lei, si inca se gaseste in DM. Cel pe care il am eu este violet, dar am mai vazut si varianta roz in magazine.
Aici avem buretelul uscat: 
Iar aici avem buretelul umed:

Oul se mareste destul de mult in contact cu apa, insa ramane destul de ferm. L-am folosit destul de des si dupa cum puteti vedea si in poze nu s-a uzat. Atunci cand aplic fondul de ten cu el obtin o ceva mai buna decat daca mi-as folosi degetele sau o pensula, iar aspectul final este unul destul de natural.
In poza de mai sus am incercat sa il apas ca sa vedeti la ce ma refer cand spun ca este ferm. Nu are acea flexibilitate pe care o tot vedeam pe Youtube in review-urile Beauty Blender-ului, nu este suficient de poros, desi nu inghite produs. In ciuda acestui aspect, eu as spune ca isi face treaba decent. Cand este uscat isi revine la forma initiala si poate fi reintrodus in containerul de plastic in care vine si transportat mai usor.
Acum cateva saptamani am primit un buretel profesional Oriflame pentru aplicarea machiajului. Acesta costa 18,90 lei in catalog si eu l-am poreclit Oul cu talie de viespe. Este tot de culoare mov, insa e un mov mai prafuit.
Aici este buretelul uscat:
Si aici este buretelul umed:
Mi se pare ca fata de buretelul Ebelin, isi mareste volumul ceva mai mult. Este mult mai poros si mai moale, iar aplicarea machiajului e categoric mult mai usoara. Aspectul este tot unul foarte natural, insa flexibilitatea lui imi permite sa finisez machiajul si in zone mai greu accesibile cu cel de la Ebelin: in jurul nasului, sub ochi pentru fixarea anticearcanului. La fel ca si cel de la Ebelin, cand este uscat isi revine la forma initiala( in pozele mele partea de sus este un pic mai bombata deoarece era inca un pic umed). Un punct in minus ar putea fi ca nu vine intr-un ambalaj-container, insa eu il transport in ambalajul buretelului de la Ebelin la nevoie pentru ca sunt aproape la fel ca dimensiune.
Ca sa vedeti despre ce vorbesc in legatura cu flexibilitatea, i-am facut o poza in care il strang:
Trebuie sa recunosc sa initial nu m-a incantat foarte tare forma acestuia, insa in timp am ajuns sa o prefer pentru ca mi se pare mai usor de manuit. De cand a intrat in rutina mea zilnica, am ajuns sa intind mana mai mult inspre el. Se curata mai usor decat cel de la Ebelin si mi se pare mai fin. Am inteles ca acesta este mult mai apropiat de Beauty Blender, la fel ca cel de la Real Techniques, insa pe acela nu il am si nu imi pot da cu parerea. 
Nici unul dintre buretei nu s-a uzat, desi au fost folositi intens, nu s-au decolorat la spalat si nu au ramas patati (sau cel putin nu foarte vizibil) de fond de ten, desi am folosit chiar si pentru aplicarea Revlon Colorstay. 
Si totusi, cine a castigat?
Pentru mine, Oul cu talie de viespe este castigatorul. Imi place flexibilitatea lui si faptul ca este mai versatil decat Oul. Cu siguranta imi voi achizitiona inca unul sau doua, ca sa am de rezerva. 
Voi ati incercat vreunul din acesti doi buretei? Care este metoda voastra preferata pentru a aplica fondul de ten?

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu