Favorite: 6 rujuri pentru toamna

Hello!

Ce mai faceti? Astazi vreau sa va prezint rujurile mele preferate pentru toamna/ anotimpul rece. Veti vedea ca am printre preferate si rujuri clasice dar si lichide, iar culorile sunt destul de variate. Am ales sa ma limitez doar la 6 rujuri si sa fac un fel de project pan, deoarece in ultimul an am ajuns de la un singur ruj la o colectie destul de mare (pentru mine). Sa-i dam drumul!
Primul ruj pe care l-am ales este de la Colourpop, este un Lippie Stix (un ruj clasic sub forma de creion/baton) si cred ca a fost editie limitata sau a fost scos de pe piata, deoarece nu il mai gasesc pe site. Nuanta este Rayezor, si eu l-as descrie ca fiind un nude mai inchis. Desi pe cutie era trecut ca este un ruj mat, este mai mult cremos si nu usuca buzele. Pretul este de 5 dolari, iar mai nou Colourpop livreaza si in Romania,


Cel de-al doilea ruj este de la Essence si este nuanta On the Catwalk. Gasiti produsele Essence destul de usor in magazine, pretul lor este in jur de 12 lei daca nu ma insel. Este o nuanta de rosu-vin destul de sheer, potrivita si pentru zi dar si pentru seara. Acesta a fost primul meu ruj achizitionat, chiar toamna trecuta si a fost purtat destul de des. Rezista destul de bine, este hidratant si nu usuca buzele, nu se intinde si desi este promovat ca fiind un ruj mat, puteti vedea si in poza ca pe buze este destul de lucios.

Nyx Soft Matte Lipcream sunt o noua obsesie de-a mea. Am doua nuante- Stockholm (l-am purtat foarte mult in timpul verii) si Monte Carlo, dar pentru aceasta toamna am ales Monte Carlo- un rosu clasic as spune eu.Se usuca mat pe buze si rezista destul de bine, insa daca mancati sau beti trebuie reaplicat. Daca vreau sa fie mai intens, il aplic de obicei in 2 straturi, desi daca aveti grija puteti sa il purtati si doar cu un strat.Pretul lor este de 29-34 de ron si le gastiti pe makeupshop.ro sau in magazinele Nyx din Bucuresti si Constanta. ( in poza eram data si cu un balsam de buze sub ruj, de aceea nu se uscase mat inca)

Urmatorul ruj este un gri-movuliu-nude din noua colectie Lip Lingerie de la Nyx. Este un ruj lichid destul de cremos care se usuca mat si nu se mai muta din loc. Are o rezistenta foarte buna si nu simt ca imi usuca buzele excesiv. A devenit repede unul dintre preferatele mele si am de gand sa mai imi achizitionez cateva culori- Beauty Mark si Corset. Pretul lor este in jur de 33 de ron daca imi amintesc bine si le gasiti in magazinele Nyx.

Mai departe avem una dintre cele doua culori mai intense pe care eu le-am ales pentru aceasta toamna- Sephora Cream Lip Stain nuanta 07. Din pacate, aceasta nuanta a fost retrasa de pe piata insa sper sa o aduca inapoi, sau macar sa mai aduca niste nuante mai inchise in colectie. Este un maro inchis cu irizatii aurii si desi nu credeam ca imi va sta bine, am tot intins mana catre el de cand il am, chiar si in perioada verii. Ca si rezistenta, este unul dintre cele mai bune rujuri incercate de mine, de fiecare data cand l-am purtat a ramas intact pana in momentul demachierii, desi am mancat si am baut. Pretul este de 58 de ron si as vrea sa imi achizitionez inca unul- au un mov-roz prafuit pe care il vanez de ceva vreme.

Si ultimul ruj este de la Primark, l-am primit cadou de la Stefana cand a fost in vacanta si desi credeam ca nu imi va sta bine, imi place extrem de mult. Este nuanta 08-Kiki, un mov-pruna foarte inchis, pare aproape negru in tub. Nu va pot spune extrem de multe despre rezistenta deoarece l-am purtat o singura data mai mult, cand l-am primit, insa dupa masa se dusese foarte putin pe interiorul buzei inferioare. Pretul lor este de 2 lire,aproximativ 10 ron, iar daca aveti drum prin Primark va recomand sa aruncati un ochi si la rujurile lor lichide deoarece au mai multe nuante iar eu sunt destul de multumita de el pana acum.

Care ruj credeti ca este cel mai potrivit pentru toamna? Voua ce rujuri va place sa purtati toamna?

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu