Review: exfoliantele de buze Lush

Hello!

Ce mai faceti? Dupa cum v-am spus, am revenit in forta si ma tin de treaba. Astazi vreau sa va vorbesc despre ingrijirea buzelor, mai exact despre exfolierea lor.
Eu am buzele destul de uscate, se crapa usor si daca nu am grija orice ruj as aplica, oricat de hidratant ar fi, arata groaznic. Tot urmarind tutoriale de machiaj si review-uri ale rujurilor lichide pe Youtube, am observat ca majoritatea isi exfoliau buzele inainte, asa ca la prima ocazie oferita, am rugat-o pe colega mea sa imi cumpere si mie un exfoliant de buze din Lush.


Primul achizitionat a fost cu aroma Popcorn si miroase demential. Evident ca l-am folosit la greu, dupa cum se poate observa si in poze si imi place la nebunie. Pretul lui a fost de aproximativ 5 lire si borcanasul de sticla in care vine contine 25 de grame de produs.

Pe langa faptul ca imi exfoliaza buzele si le lasa foarte catifelate, mi le si hidrateaza deoarece contine ulei de cocos, iar hidratarea se mentine. Il folosesc cam o data pe zi sau o data la 2 zile- intre exfolieri folosesc un balsam de buze de cate ori pe zi simt nevoia.

Cel de-al doilea exfoliant de buze a fost achizitionat tot de colega mea, in timpul unei vacante in Italia. De data aceasta mi-am dorit o alta aroma, asa ca mi l-am ales pe cel cu Bubble Gum. Acesta a costat 7-8 euro, iar cantitatea a fost tot de 25 de grame.
Trebuie sa recunosc ca initial m-a speriat un pic culoarea lui. Mirosul este un pic mai intens decat la Popcorn, dar acesta iti si coloreaza usor buzele. Pe cel din urma inca nu l-am folosit foarte mult, doar l-am incercat de 2 ori, pentru ca vreau sa termin intai Popcorn.

Este un produs care pentru mine a devenit esential si ma gandeam sa incerc cateva retete diy gasite pe internet dupa ce raman fara. In timp nu si-au schimbat textura- lucru care ma multumeste pentru ca asa pot fi sigura ca produsul este inca bun. Bonus- excesul de produs ramas pe buze poate fi degustat cu incredere.
Per total, recomand sa incercati aceste exfoliante de buze daca aveti ocazia sa ajungeti printr-un magazin Lush, pentru ca din pacate, Lush nu se mai gaseste la noi de cativa ani.

Care exfoliant de buze v-ar atrage pe voi mai tare? Aveti si alte recomandari?

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu