First Impressions: rujurile lichide Makeup Revolution

Hello! Ce mai faceti? 
Recent am fost plecata cateva zile in Olanda pentru un concert si o prietena mi-a facut cadou 3 rujuri lichide de la Makeup Revolution, stiind ca sunt pasionata de rujuri, in special cele mate. 
Am primit 2 nuante mate(cele inchise) si una hidratanta(cea roz), care nu se usuca si este ceva mai hidratanta, as zice eu ca este un ruj lichid simplu. Am observat ca in ultima vreme am scris mai multe articole despre rujuri, insa v-am avertizat ca am facut o pasiune pentru ele.
 Culorile sunt foarte intense si este suficient un singur strat pentru o culoare opaca. Pana acum am purtat doar cele doua nuante inchise si sunt foarte incantata de ele. Culorile rezista foarte bine, insa au cazut victima mancarii. Se pot reaplica si nu arata urat, efectul este acelasi.
Au o consistenta foarte lichida, se usuca mai greu insa odata uscate nu le simt pe buze si sunt foarte comfortabile, lucru deloc specific rujurilor mate.
Inainte de aplicare imi exfoliez buzele si apoi aplic un balsam de buze hidratant si il las sa intre in buze cat imi fac machiajul ochilor si al fetei, iar inainte de aplicare sterg excesul.
Nuanta de roz aprins am purtat-o o singura data si se comporta si ea foarte bine. Nu rezista la fel de bine pe buze, insa lasa in urma un usor stain al buzelor.
Din pacate nu se gasesc la noi, nici online si nici in magazine, insa sper sa le aduca cei de la Aoro, care au cateva produse de la Makeup Revolution.
Ati incercat vreun produs de la acest brand? Va tenteaza?


Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu