Review: fardurile individuale ColourPop

Hello!
Va urez si eu un intarziat Craciun Fericit! Sper ca ati petrecut cum trebuie in prima zi de Craciun si ca mosul v-a adus tot ce va doreati. Eu am avut parte de cateva zile libere in care doar am stat si m-am uitat la seriale si filme, si acum e timpul sa revin la treaba.
Astazi vreau sa vorbim despre fardurile Colourpop, pentru ca am fost si eu prinsa de acest val care s-a iscat in jurul produselor de la aceasta firma, si pe buna dreptate. Stiti deja ca m-am indragostit de rujurile lor lichide, despre care v-am povestit in 2 articole precedente( aici si aici).
Fardurile Colourpop vin intr-un ambalaj de plastic cu capac infiletat, care le previne uscarea, acestea avand o textura mai cremoasa, sunt ca un gel.


Eu am primit initial de la o prietena care a fost in State 4 nuante:
-Sunset Blvd, din colectia Kaepop, un auriu cu efect perlat
-Hammered, o nuanta de olive cu efect metalic
-Mooning, un maro cu efect metalic
-Beverly, tot din colectia Kaepop, un fard intr-un nuanta burgundie mata.


Asa cum am mentionat mai sus, fardurile au o textura diferita fata de cel clasic, care e o pudra presata. Cel mai bine se aplica cu ajutorul degetelor, am observat ca daca sunt aplicate cu o pensula isi pierd din intensitate. In ceea ce priveste culoarea mi se par cele mai pigmentate farduri incercate de mine vreodata, iar la capitolul rezistenta sunt tot printre primele in topul meu. Odata aplicate raman in loc, chiar daca nu a fost aplicata o baza inainte. 


Fardurile pot fi purtate de sine statatoare, sau pot fi folosite ca o baza pentru un machiaj mai complex. Le-am folosit si combinate intre ele, incepand cu o nuanta mai inchisa,si apoi revenind cu o nuanta mai deschisa peste. De departe dintre cele 4 preferatul meu este Sunset Blvd, a fost aliatul meu in zilele in care voiam un machiaj rapid si care sa reziste- il aplicam pe toata pleoapa, adaugam un strat de rimel et voila. Mi s-au parut ideale pe perioada verii, cand orice fard foloseam se topea din cauza caldurii.
Pretul lor este de 5 dolari, iar fiecare fard contine 2,1 grame de produs.  Cu siguranta o sa imi mai achizitionez farduri pentru a-mi mari colectia, deoarece m-am indragostit de ele.


Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu